קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

 

כל פרויקט הקשור לבניה, טומן הרבה הפתעות ודברים שהם בלתי צפויים, לכן חשוב למצוא מפקח בניה, אשר ינהל נכון את כל השלבים אם מהשגת אישורי הבניה ועד לסוף הפרויקט.  רבים שואלים כמה עולה מפקח בניה, התשובה תלויה כמובן בסוג הפרויקט. פרויקטים גדולים יעלו יותר ואילו פרויקטים של בניה פרטית יעלו פחות. ראשית כל בעל מקצוע מעוגן בחוזה שעורכת החברה לפיקוח הבניה, כך שבדרך זו, לא תהיינה טענות לא של הקבלן המבצע ולא של קבלני המשנה. אם קיים שינוי בעלות הפרויקט בשל אי אילו שהן סיבות שעשויות לגרום לחריגה זו, מפקח הבנייה מסדיר נושא זה. יש לציין כי המפקח על הבנייה, נעזר בקשריו הרבים עם אדריכל, קבלן מבצע וקבלני משנה וכן, דואג לתקציב, לתכניות מסודרות של הבניה ולתשלום לארכיטקט שגם הוא דמות מפתח בפרויקט הבניה.

 

מי שממונה על פיקוח הבניה, הוא מהנדס בניין שגם דואג באמצעות קשריו הרבים לעלות מינימאלית של חומרי הבנייה האיכותיים ביותר וכן על בניה תקנית. גם בעת בעיה בבניה, מפקח הבניה הוא זה שמוצא פתרונות יעילים בשל מקצועיותו וניסיונו רב השנים בניהול כל סוגי הפרויקטים. לעומת השאלה כמה עולה מפקח בניה, התוצאות כגון פיקוח מלא ונכון ועלויות קטנות יותר של הבניה, הם אלה שיחסכו הרבה יותר מאשר תשלום למפקח הבניה.

 

תיאום מושלם בין קבלני המשנה בכל שלב בבניה

 

בגלל שמפקח בניה עובד על פי תכניות מאורגנות מראש, הוא יודע באיזה שלב של בניה יש להכניס את  אנשי המקצוע הרלוונטיים לשלב הבניה, אם חשמלאי, מי שאחראי על בניית תשתיות ביוב ומים, רצף, איש אלומיניום, צבעי, טייח וכן הלאה. מדובר על מקסום היעילות בעבודה, תוך עמידה בלוח הזמנים. גם דוחות נשלחים ליזם או למי שבונה בית פרטי, מפעל או בנייני מגורים.

 

שירות שעולה כסף אך שווה זהב

 

ללא ספק עלות של פיקוח בניה עולה כסף, אך בטווח הרחוק יותר שווה זהב, כאשר מי שגר בבניין, בבית או בכל מבנה שהיה עליו פיקוח בניה, הינו יציב ותקין, ללא חריגות , רשלנות או חומרי בניה זולים אשר עשויים לגרום לנזק בלתי הפיך בהמשך. היום אנשים רבים מודעים לחשיבותו של מפקח בניה על מנת שהפרויקט יהיה יעיל והבנייה תהיה איכותית ללא ליקויים או רשלנות בבניה עצמה. יש לפנות לחברת פיקוח בניה מוכרת, כגון סאגה פיקוח וניהול פרויקטים בבניה, הקיימת מזה 31 שנה ומנוהלת ע"י שמואל גלברמן שהוא מפקח בנייה בכיר שפיקח על פרויקטים בבניה בארץ ובחו"ל כבר משנת 1986.