קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

 

אזור המרכז הינו תוסס ומבוקש למגורים, בשל הרצון של רבים למצוא עבודות נחשקות ולהגיע לעבודה ללא פקקים של שעות אם היו למשל מתגוררים באזור מרוחק יותר.  היום בגלל הצפיפות והמחסור בדיור, אנו רואים כי בזכות תכנית תמ"א 38 פינוי בינוי, העיר מתחדשת באמצעות בנייני ענק שנועדו למגורים. בכל פרויקט כזה יש לדאוג, כי מפקח בניה במרכז יפקח על הפרויקט. ישנו יתרון רב בפיקוח על בניה, היות ויזם אינו עושה שום צעד מבלי לשכור את שירותיו של מפקח בניה וארכיטקט שהם אלה שדואגים לתקינות ועבודה שוטפת של הפרויקט תוך הקפדה רבה ועמידה בלוחות הזמנים.

 

היום, כל מפקח בניה יודע כי עליו לעבוד על פי תקן  431 שהוא תקן שמיועד נגד רעידות אדמה. ישנם פרויקטים במרכז של חיזוק מבנים קיימים, שיפוצם והוספת קומה או קומה וחצי, מה שלרוב יזם או קבלן לוקח על עצמו בתמורה לאחוזי בניה שיעניקו לו הדיירים תמונת שיפוץ וחיזוק המבנה.

 

מי משלם על מפקח הבנייה?

בדרך כלל מי שישלם על מפקח בניה במרכז יהיה היזם או הקבלן שיהיה חייב לעבוד נכון מול התכניות תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, סנכרון מלא של בעלי המקצוע ושילובם בשלבי הבניה השונים. יש לדאוג כי מפקח הבניה יהיה בעל שם וותק של שנים, כך שהוא כבר ניהל ופיקח על הרבה פרויקטים בבניה בעבר. התשלום למפקח הבניה הוא אינו זול ,אך הוא בעל המקצוע החשוב ביותר למי שמעוניין בבנייה בטוחה , איכותית ועל פי התקנים המקובלים בחוק. מפקח הבניה, הוא זה אשר דואג גם לאישורי הבניה השונים והכנת הקרקע באופן מושלם לפרויקט, מתוקף סמכותו כמהנדס בניין.

 

התשלום למפקח הבנייה, הוא זה שיקנה לכם שקט, כאשר יש מפקח בניה במרכז אשר מדווי לכם בכל שלב לגבי השלב של הבניה שכבר נעשה, שולח דוחות, דואג לתקציב שנקבע מראש מבלי שתהיה חריגה ממנו, דואג לבעלי מקצוע איכותיים ורציניים כמו קבלן מבצע, מהנדס חשמל, תשתיות, צבעי, רצף, אינסטלציה, אנשי איטום, אנשי אלומיניום ועוד עלי מקצוע אחרים.