קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

 

אחד מהדברים החשובים במהלך פרויקט בניה הינו פיקוח בניה. אם מדובר על בניה חדשה, תוספת בניה או שיפוצים כלליים, כדאי, כי מפקח בניה בצפון יהיה נוכח, במידה והפרויקט שלכם נמצא באזור הצפון. מפקח הבניה דואג לכל הניירת לפני הליך הבניה ראו השיפוץ הכללי, כלומר לאישורים הנכונים, כך שהוא כבר מין נכון את הקרקע לבניה בטוחה ותקנית. יש לציין, כי פיקוח על בניה, כולל את ההיבטים הבטיחותיים כמו פיקוח על אתר הבניה, טיב העבודה, איכות חומרי הגלם והבנייה תהיה חייבת להתבצע כמובן על פי תכניות הבניה והכוונה היא אל המפרט הטכני. כל מפקח בניה, עובד בצמוד עם ארכיטקט שהוא ממנה אותו לעבודה והפרויקט יתבצע על פי התקציב ולוח הזמנים שייקבע מראש.

 

מניעה של בעיות ובירוקרטיה באמצעות מינויו של מפקח בניה

 

יש לציין, כי קבלן בניין, אינו יכול להיות בנעליו של מפקח בניה בצפון. קבלן אינו יודע את ההבדל בין עבודה תקנית לעבודה רשלנית ואינו מכיר מה כרוך בבניה תקנית והפיקוח יהיה חלקי. יש להשקיע בפיקוח מקצועי אם אתם מעוניינים כי המבנה או הבית שאתם בונים יהיה לא פחות מאשר מושלם.  היכולת של מימוש החזון בבניה שלכם, תלוי באיש המפתח שהוא מפקח בניה. זה יהיה הצעד הנבון והנכון ביותר, היות ומפקח על בניה, מתמחה בכל הליכי הבניה ומבין את רצון לקוחותיו ולכן, יבצע את כל הפעולות הנחוצות שיבטיחו את שביעות רצונם של לקוחותיו וכן, יבצע פעולות נוספות כגון כגון התקציב שכבר נקבע מראש, עמידה בלוח זמנים של הליכי העבודה ועוד.

 

התמצאות מקצועית בפרויקטים בבניה

 

פיקוח בניה  אינו הוראות מתוך ספר, כי אם עבודה קשה, אשר דורשת המון שעות עבודה, הימצאות באתר הבניה, ניסיון מעשי והנדסי בבניה ועוד. יש למצוא מהנדס בניין מקצועי שכבר עוסק שנים בתחום פיקוח על בניה בכל מיני פרויקטים, כך שתהיו בטוחים כי מדובר על איש מקצוע מן השורה הראשונה. היכולות של מפקח על הבניה הן רבות, למשל הוא יכל לרדת לפרטים הקטנים, יוכל לזהות בקלות את טיב העבודה ועוד. אמנם שירות זה עולה לא מעט אבל מפקח הבניה הוא האדם המקצועי שעל פיו יקום דבר. פרויקט בניה עולה המון כסף וזהו מפעל חיים של אנשים פרטיים וכן יזמים שמשקיעים הון בבנייה של בנייני מגורים ומבנים שונים ולכן, נוכחותו של מפקח בניה הינה הכרחית.