קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

 

תהליך בניה דורש ידע מקצועי ותשומת לב גדולה לפרטים הקטנים ולכן מי שבונה, שוכר את שירותיו של מפקח בניה מחירון, לאחר שהוא בירר היטב כמה תהיה העלות הכוללת והמשכורת החודשית שיצטרך לשלם למנהל הפרויקט על שירותיו. חשוב לציין כי ללא פיקוח בנייה הפרויקט לא יהיה מוצלח, היות וישנם כל מיני תקלות בדרך  כמו בעיות שונות בניה, ניהול התקציב, שילוב בעלי המקצוע השונים, הקבלן המבצע, האדריכל וכל מי שקשור לפרויקט. המחיר על שירותיו של מפקח בניה, יהיה זניח, לעומת שירותיו המקצועיים, היות והוא זה שמנהל את התקציב, את לוח הזמנים, את הפיקוח הצמוד על כל בעלי המקצוע ועל כתב הכמויות, כאשר בחירת חומרי הגלם תתבצע על ידי מפקח הבניה.

 

העמידה בלוחות הזמנים תהיה תמיד בזמן, היות ומפקח הבניה עובד על הפרויקט בתכנית ניהולית מראש, כאשר הוא מפיק דוחות בכל שלב ביצוע של הבניה.  עלות של מפקח בניה מחירון, אינה מייקרת את המחיר הסופי של בניית הבית, כי אם ההיפך העלויות הגבוהות הם חומרי הגלם ובעלי המקצוע ולכן מפקח על הבניה הוא זה שמוזיל את העלויות הללו. השאלה הראשונה בעצם של כל מי שמעוניין לבנות היא כיצד מחשבים כמה עולה או יעלה בפועל כל השינויים, התוספות והחישוב המלא של כל עלות הפרויקט שיכלול כמובן את עלותו של מפקח הבניין.

 

בדיקה ואישור לוח הזמנים של קבלן הביצוע

 

גם זה פרט שיש לחשב. ההקפדה על הסדר והארגון זה מה שיגרום לבנייה להתנהל נכון ועל פי לוח הזמנים הצפוי. יש לנהל מעקב יומי, אחר הבנייה ושלביה וכאן מעורב מפקח על הבניה בצורה מאסיבית, כאשר הוא נמצא בסנכרון תמידי מול הארכיטקט, הקבלן המבצע וקבלני המשנה השונים, כאשר הוא משלב אותם נכון בפרויקט. גם לפני תחילת הפרויקט, מי שמעורב בניהול האישורים הנחוצים, יהיה מנהל הפרויקט שהוא בעצם המפקח על הבניה, כך שעל פיו יקום דבר

 

אחריות על הפרויקט מתחילתו ועד סופו

 

מפקח על הבניה, אחראי מתחילת הפרויקט ועד לסופו כאשר ניתן יהיה לאכלס כבר את הדיירים. מנהל פרויקט בניה יצטרך לנהל ישיבות עם הגורמים הראשיים בפרויקט כמו האדריכל והקבלן המבצע, כאשר הוא מייעל את ארגון הפרויקט, מסיק מקנות ואז יוכל להמשיך הלאה בפרויקט.

מחירון מפקח בניה