אחד מהמקצועות החשובים בענף הבנייה הוא ללא ספק פיקוח וניהול בנייה. זהו תחום ספציפי שבו יש לפקח ולתכנן משאבים ניהול מגוונים ורבים. יש להיות יצירתיים בעלי ידע הנדסי נרחב וכן ידע טכני במערכות שמשמשות למגורים ולמסחר. יש לציין, כי באמצעות משרדי פיקוח וניהול פרויקטים, ניתן יהיה לחסוך הרבה כסף וכן, למנוע טעויות בניה, כך שמי שבונה ומשקיע על ניהול מקצועי של פרויקט הבניה, יוכל להיות שקט שיש לו מבנה בעל ערך ולא תהיינה חריגות בנייה, חומר גלם זול לבניה שייתן את אותותיו בבלאי מהיר של המבנה, בעלי המקצוע יהיו מובחרים וישולבו בכל הליך, על פי ההוראה והסדר של מנהל הפרויקט.

ישנה טעות נפוצה ובולטת, בקרב אנשים רבים שבונים בית פרטי במיליונים ואינם משקיעים בפיקוח הבנייה, מה שעשוי לעלות להם סכום כפול ומכופל, כשיתגלו טעויות בבניה, או בלאי מואץ, כי הקבלן היה מעוניין לחסוך והביא כוח אדם זול וחומרי בנייה ירודים.

ממש כמו שתזמורת זקוקה למנצח כך בנייה חייבת בפיקוח

יש להבין היטב את המשמעות של המשפט הזה, היות ובנייה הינו הליך מסורבל שיש לדעת נכון את הלוגיסטיקה הנכונה, בכדי להשתלט נכון ולסיים בזמן את כל ההליכים ושלבי הבניה השונים. לא לחינם, אנו עדים לכך שבתי המשפט, מלאים בתיקים בגין ליקויי בנייה שתבעו בעלי הנכסים את הקבלנים, בכדי להקל על עצמכם ולגרום לעוגמת נפש ולהוצאה של כספים רבים ומיותרים, כדאי כי תפנו אל משרדי פיקוח וניהול פרויקטים, שיסייעו לכם בכל הלוגיסטיקה הנכונה בפרויקט, מתחילתו ועד סופו, כך שתהיו רגועים יותר שאתם נמצאים בידיים טובות ובטוחות והנכס שלכם יהיה תמיד בעל ערך רב ובטיחותי יותר.

מניעה של חריגה מהתקציב, היא גם סמכות נוספת של מנהל פרויקט בפיקוח הבנייה. כאשר אתם מוגנים בכל המישורים, תהיו בטוחים יותר. את כתב הכמויות, התכניות, בעלי המקצוע, בחירת חמרי הגלם, שלבים של הקמת תשתיות, יהיו תחת הפיקוח המלא של מפקח הבניה.

לקבל את התמורה ההולמת בפיקוח וניהול פרויקטים

קבלנים ובעלי בתים או מבנים מסחריים, כאשר הם מתכננים את הבנייה של הנכס שלהם, יודעים בבירור, כי התמורה של ניהול ופיקוח על פרויקטים, יעניק את התמורה המלאה בהשקעה ואף מעבר לכך. יש לערוך חוזה מסודר שיגדיר את המחיר של הפיקוח משלב ההתחלה ועד הסוף, מה יהיה תפקידו של מפקח הבנייה, מה יהיו לוחות הזמנים, דוחות שיש להפיק בכל שלב סיום וכן הלאה.

על מפקח הבניה, להפעיל הרבה כושר יצירתיות בכדי לתכנן נכון את כל השלבים, על מנת למצוא פתרונות הולמים במצבים שונים של טעויות בבניה שניתן יהיה לתקנם, כאשר מנהל פרויקט שהוא מהנדס במקצועו יוכל לפתור .