אין ספק שבניית בית פרטי הינה משימה מאתגרת, מורכבת וקשה לאנשים מהשורה, שהינם נטולי ידע, הכשרה וניסיון בתחום. על מנת להבטיח את איכות והצלחת העבודות ללא תקלות וליקוי בניה חמורים, תוך עמידה בלוחות זמנים והגדרות תקציב, מומלץ להשכיר את שירותי חברת סאגה ניהול פרויקטים בהנדסה אזרחית בע"מ המתמחה בפיקוח וניהול בניה פרטית.

ליווי אישי לכל אורך הפרויקט

שירותי ניהול בניה שאנו מספקים עבור בתים פרטיים מלווים את הלקוח לאורך כל הליכי ושלבי הבניה, ויבטיחו את ביצועם ברמות האיכות והדיוק הגבוהות ביותר.  העבודות יותאמו לאופי, מאפייני וצרכי הפרויקט וינוהלו בשקיפות מלאה עם זמינות מרבית לכל פניה ובקשה. בין היתר, אנו נוכל לסייע לכם בבחירת שטח לבניה, בבחירת מתכננים עבורו, בקבלת היתרים ואישורי בניה, באיתור בעלי מקצוע מנוסים ומהימנים, וברכישת חומרי גלם איכותיים במחירים משתלמים. כמו כן, אנו נסייע בניהול פרויקט הבניה לרבות תיאום עבודות אנשי המקצוע ובחינת איכות העבודה והיותה תואמת לדרישות החוק, מפרטים טכניים ורצונות הלקוח.

הליכים מקדימים לבניה

עימנו תזכו לליווי מקצועי צמוד גם בהליכי תכנון מקדימים מול גורם אדריכלי. הליווי כולל בחירת איש מקצוע מתאים וסיוע בתרגום רצונות הלקוח לכדי תוכנית אדריכלית מפורטת. כמו כן, תזכו לקבל מאתנו חוות דעת נוספת אודות טיב התוכנית והתאמתה לצרכים שלכם. מעבר לכך, אנו נסייע ונלווה אתכם באיתור ובחירת קבלנים ואנשי מקצוע הנדרשים לפרויקט, ובקבלת כל ההיתרים ואישורי הבניה הנחוצים.

פיקוח על עבודות הבניה

עבור עבודות הבניה עצמן אנו נספק שירותי פיקוח וניהול צמודים ושוטפים, שמקיפים את כל הגורמים, הקבלנים ואנשי המקצוע המעורבים בפרויקט. השירות כולל תיאומים בין גורמים שונים, פיקוח אחר שימוש נאות בחומרי גלם, וביצוע העבודות באופן מושלם מול מפרטים טכניים ברמת ביצוע גבוהה ביותר. כמו כן, יש לנו את הניסיון והיכולות על מנת לפתור בעיות שונות הצוצות בזמן אמת בשטח באופן מהיר, יעיל וחסכוני.

הזמנת שירותי פיקוח בניה

אם אתם מתכננים לבנות בית או וילה פרטית צרו קשר עוד היום עם חברת סאגה ניהול פרויקטים בהנדסה אזרחית בע"מ. פנו אלינו בטלפון 050-4082645 לקבלת שירותי פיקוח בניה מקצועיים, איכותיים ואמינים.