קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

אם אתם לקראת פרויקט מורכב, אם בניה פרטית, בניה מורכבת רק גורם מקצועי ומיומן, יוכל להיות חלק בלתי נפרד מפרויקט זה ומהסיכוי להצלחתו.  בניהול פרויקטים  בבניה משלבים את הנושאים הבאים:

  • ארגון אתר הבניה
  • הכנת לוח הזמנים ועמידה בו
  • מפרטים טכניים
  • תכניות עבודה מפורטות לביצוע של כל מי שמעורב בהן
  • בחינה מול תקנים קיימים ומול היתרים של הפרויקט המדובר

 

ניהול ופיקוח נכון של פרויקטים בבניה, מצריך ידע תיאורטי מקיף וניסיון עשיר בשטח. חברה העוסקת בתחום ניהול פרויקטים בבניה,  תלווה את הלקוח או היזם, לאורך כל שלבי הפרויקט ותשלח דוחות מפורטים בכל שלב של בניה. תפקידה של חברה זו, הינה לפקח על עבודות הבניה באתר, לתאם את העבודה מול גופים ממשלתיים, להגדיר את לוחות הזמנים ולעמוד בהם ככל האפשר. יש להגדיר במדויק את עלות הפרויקט ולדאוג לכך שהתקציב לא יחרוג.

 

מניעה של בזבוז זמן וכסף

כל יזם או אדם פרטי שמחליט כי הוא מעוניין לבנות את ביתו, יודע כי הדבר החשוב לפני הכול הוא לשכור את שירותיה של חברה המתמחה עם ניהול פרויקטים בבניה. כאשר בודקים היטב את הניסיון של חברת ניהול ופיקוח על הבניה, מגיעים לתוצאות איכותיות מקצועיות ומקצועיות בזמן הקצר ביותר ולשביעות רצון הלקוח. מנהל הפרויקט שהוא המפקח, הוא זה שידאג לאנשי מקצוע איכותיים כגון קבלן, קבלני משנה בכל מיני תחומים בבניה, כך שעל פי היכרותו עמם, הוא יודע מי איכותי ומי רציני בבניה, כך שלכם יהיה השקט הנפשי שיש מי שבונה עבורכם בי חזק, עמיד ולפי התקנים בבניה.

 

ההיבט הפיננסי של פיקוח על הבניה

פיקוח רציף על מיזם, מורכב באמצעות חברה לניהול פרויקטים בבניה, אשר יבטיח שאתם תקבלו את התוצאה הטובה ביותר. יש לציין, כי ההיבט הפיננסי תופס מקום נכבד בפרויקטים של בניה. תהיה  מקצועית שמפקחת על פרויקטים בבניה, הינה בעלת צוות איכותי ומלבד כל היתרונות שהיא מציעה היא אף תיחשב את התקציב בדרך הנכונה והיעילה על מנת להגיע לתוצאות הרצויות ותדאג לאינטרסים של הלקוחות ששכרו את שירותיה. פיקוח רציף על מיזם מורכב על ידי חברת ניהול פרויקטים בבניה יבטיח כי אתם תקבלו את התוצאה הטובה ביותר, תוך שמירה על תקציב מוגדר מראש ושמירה על מסגרת זמנים מתוכננת מראש.

היבט הפיננסי תופס מקום חשוב מאוד בבחירה של חברה לניהול פרויקטים, כיוון ולא מספיק צוות איכותי עם ניסיון רב בתחום, אלא עם הניסיון חשוב גם חישוב תקציב צורה נכונה ויעילה על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.