קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

בכל הקשור לפרויקטים בתחום הבניה, רמת הידע והניסיון הרב, הם אלה שיובילו להצלחת הפרויקט. הבקיאות המקצועית, היא זו שחשובה מהשלב הראשוני של תכנון הפרויקט. כל שלב של ניהול פרויקטים, דורש מומחיות, ידע והבנה בחוקים השונים בתחום הבניה וחוקי הבטיחות בעבודה. האחריות של מפקח הבניה שהוא מהנדס בנייה במקצועו היא אינה פשוטה. השלב הראשון בפרויקט הינו שלב התכנון שבו הארכיטקט משרטט את תכניות הבניה על פי דרישותיו של הלקוח. תכניות אלה מהוות את הבסיס  לפרויקט הבניה וקובעות בעצם, כדאי יראה הפרויקט בסיומו.

 

ניהול מטבי של תנאי השטח

התכנון הקפדני של מנהל הפרויקט, היא זו שתצליח, היות ויש לתכנן את הניהול המטבי של תנאי שטח הבניה, כגון כיווני האוויר, כיווני השמש והשתלבות המבנה בסביבה. נתונים אלה, ישפרו את הפרויקט. תכנון נכון של בניין מגורים או תכניות תמא 38, יבטיחו מכירה קלה ומהירה של הדירות הנוספות כאשר היזם הוא זה שייהנה מהרווח ומצד שני, יבטיח לדיירים כניסה מהירה לדירות אשר תהיינה משופצות וגדולות יותר, מה שיהיה רווחי עבורם, היו וערך הדירה יעלה בהרבה מאשר במצבו הקודם. למשל בשלב הרישוי שהא שלב ארוך ומעייף, ניהול זה של כל הבירוקרטיה הנחוצה לאישורי הבנייה, תנוהל טוב יותר באמצעות קשריו של מהנדס הבניין. גם מבחינת קיצור ההליכים, מהנדס הבניין עשוי לקצר אותם, כאשר הוא מכיר את השלבים השונים בהליכי הרישוי.

 

שילוב נכון בין קבלני המשנה בשבים המתקדמים של פרויקט בניה

מי שמנצח על כל "תזמורת הבניה", כאמור הוא מהנדס הבניין שהוא מפקח על הפרויקט. מילת המפתח החשובה בפרויקט הבניה הינו השילוב הנכון ובזמן הנכון, של אנשי המקצוע השונים בשלבי הבניה השונים, כמו למשל איטום, תשתיות  ביוב ומים, חשמל, איש האלומיניום,  טייח, צבעי , רצף ועוד. ללא תיאום עם אנשי מקצוע אלה, לא תהיה תקשורת נכונה מה שיגרור עיכובים. המפקח על הבניה בוחר את אנשי המקצוע הנכונים, כאלה שהוא סומך עליהם ומכיר את עבודתם על סמך ניסיונו עימם. מכל הבחינות, כדאי לקח מפקח המומחה עם ניהול פרויקטים בבניה, כך שתהיו סמוכים ובטוחים כי הבית שתבנו, יהיה חזק, בנוי מקצועית ומפוקח היטב.