קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

ישנם מעט אנשים אשר בונים את ביתם ומודעים לעובדה, כי יש לערוך פיקוח הנדסי צמוד לפני, בזמן ועד לסיום הבניה בפועל. פעילות זו, חוסכת עבור הלקוחות הוצאות כספיות רבות ועוגמת נפש, כאשר הם בטוחים כי לא יהיה סיכוי של ליקויי בנייה שונים. כבר בשלב התכנון, מומלץ לשכור את שירותיו של  מהנדס בניין שיבצע את ההכנות וימשיך עם פיקוח הנדסי. הפיקוח המוקדם הוא זה אשר יבטיח לכם שהתכניות יעמדו לפי תקני הבניה הישראלים. גם בחירת הקבלן הנכון, הוא זה שייעל את  העבודה וכן, המפקח כבר עבד בפרויקטים שונים עם אותו הקבלן, כך שהוא סומך על עבודתו.

 

העבודה באמצעות פיקוח הנדסי, יבטיח כי העבודה תתבצע מול חוזים ומפרטים מסודרים, לוחות זמנים ולא תהיינה ללקוחות דאגות לגבי התקציב, סוג חומרי הבניה וכדומה. גם מבחינת קבלני המשנה שאחראים על ביצוע. גם בזה מעורב מפקח שהוא מהנדס, כך שהוא מכיר את ניסיון עבודתם וכל פיקוח הבניה יתבצע בצורה הנכונה והמדויקת ביותר.

 

פרויקט שיבוצע בדיוק רב באמצעות פיקוח הנדסי

פרויקט שיבוצע נכון, יחסוך בסחבת מיותרת, כאשר המהנדס כבר דואג מראש לכל הנושא הבירוקרטי של ניירת, כגון רישיונות בנייה שנדרשים לפני הבנייה, כך כשיהיה מוכן  יוכל כבר לארגן את אנשי המקצוע הדרושים ויכול כבר להתחיל בבניה והכול על פי לוח זמנים ושלבי בניה המתוכננים מראש. ישנן חברות אמינות רבות, העוסקות עם פיקוח הנדסי ויש לבחור את המוכרות, כאלה שאינן נמצאות הרחק מקום הפרויקט, כך שתוכלו להתקשר ולשבת עם מפקח הבניה על התכניות וכל מה שקשור לפרויקט.

 

פיקוח הנדסי, יכול להעניק פתרון מידי לליקויים שונים שעשויים להיגרם בבניה, כך שכל דבר ניתן יהיה למצוא לו פתרון הולם כבר בשלבי הבניה ולא לאחר מכן, כאשר כבר יהיה מאוחר מדי. אופי התנהלות בפרויקט   בנוסף על מפקח הבניה הוא להזמין פיקוח הנדסי יחד עם הבדיקה ההנדסית, על מנת לוודא כי הבנייה בוצעה כשורה.  לאחר שתהיה  ביקורת סופית בבניה, תוענק תעודת אחריות כשירות הנדסי וכתב האחריות לגבי תקינות המבנה.

היתרון בפיקוח הנדסי צמוד

התאום בין כל הגורמים בפרויקט הבניה, יבוצע באמצעות מהנדס, כך שהפיקוח ההנדסי ילווה בכל שלב הבנייה את בעלי המקצוע והקבלן המבצע. השלב החשוב ביותר בבניה, כמו יציקת כלונסאות, שלד בניין ועבודות נסתרות כמו איטום, צנרת מים וביוב ועוד. המפקח לא יעזוב את האתר, עד שיוודא שכל העבודה בוצעה כפי שצריך.