קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

 

כאשר אנו מעוניינים לבנות פרויקט גדול בבניה, נזמין מנהל פרויקטים בבניה שמתמחה בפרויקטים הדומים בסדר גודלם לזה שאנו מעוניינים בו. למשל לא נשכור את שירותיו של מנהל פרויקטים בתחום הבניה, של בתים פרטיים, אם מדובר על בניין רב קומות שיש לבנות, או מבנה מסחרי או מוסדי אחר. מנהל הפרויקט שהוא מהנדס בניין במקצועו, ידאג לכל הקשור לפרויקט, אם האישורים הנחוצים לבניה, בחירת הקבלן שהוא מכיר אישית אשר כבר ביצע פרויקטים בסדר גודל דומה וכן יבחר את קבלני המשנה, כאשר הוא בטוח סמוך כי מדובר על עבודה מקצועית בתחומי הבנייה השונים.

יש לדעת כי מדובר בתשלום לא זניח, אך התוצאות ידברו בעד עצמן והשקעה זו היא בטוחה לטווח הארוך מאוד של שנים רבות, כאשר המבנה יהיה בנוי יציב ולא יצוצו בו לאחר כמה שנים חריגות או ליקויי בניה שעשויים לעלות ביוקר רב לרוכשי הדירות או ליזם עצמו..

 

פיקוח על התקציב מתחילת הפרויקט ועד סופו

זהו יתרון גדול ללקוחות או ליזמים, כאשר התקציב של הבניה נקבע מראש. גם על הנושא הזה, ממונה חברת ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה, כך שמכל הבחינות גם היזמים וגם הלקוחות הפרטיים שקטים, כאשר הם מקבלים דוחות על ההוצאות של הבנייה בכל השלבים השונים שלה, כך שבסוף התקציב הינו בדיוק על פי התכנון. גם בפרויקטים של פינוי בינוי וחיזוק מבנים של תמ"א 38, אנו עדים למפקחי בניה שנשכרו מטעם הדיירים, כך שאחוזי הבנייה שניתנו לקבלן יהיו על פי ההסכם או ההריסה של בניין המגורים הישן והבנייה של מבנה המגורים החדש, יהיו תחת פיקוח צמוד של  מנהל פרויקטים בבניה.

ממש כשם שאנו בוחרים קבלן, חשוב יותר לבחור יותר את מנהל פרויקטים בבניה, אשר הוא זה שמנהל את כל הפרויקט, נותן החלטות על פי שיקולו המקצועי ועוקב בהקפדה אחר כל הבניה ושלביה.

 

סאגה- ניהול  ופיקוח  פרויקטים בבניה מן המסד ועד הטפחות

ממש כשם שאנו בוחרים אנשי מקצוע שונים, כך נבחר גם את מנהל פרויקטים בבניה, אשר יש לו תיק עבודות מרשים וניסיון רב שנים של פרויקטים שונים ומוכרים שהוא זה שהיה אחראי על ביצועם.  חברת סאגה דואגת לפרויקטים בבניה שיהיו מושלמים מן המסד עד הטפחות. החברה פועלת מזה 31 שנה תחת פיקוחו של מהנדס הבניין הבכיר מר שמואל גלברמן שהחל לפעול כבר משנת 1986 בניהול פרויקטים בארץ ובעולם.