קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

 

התפקיד של ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה, הינו תפקיד שיש בו אחריות רבה. מדובר על פיקוח של בנייני מגורים, מבני תעשייה, בתים פרטיים או בנייה של מוסדות גדולים. על המפקח יש לגלות ליקויי בנייה ולתקנן בזמן באמצעות הקבלן, כאשר הוא עובד מול תכניותיו של הארכיטקט ומיישם אותן, תוך ניהול נכון של כתב הכמויות, חומרי הבנייה שנבחרו בקפידה ופיקוח על קבלני המשנה השונים שמעורבים אף הם בבניה  כאשר מפקח על הבניה יודע באיזה שלב יש לשלב אותם בפרויקט.

 

ניתן יהיה לחסוך בהוצאות שונות וגבוהות, כאשר מונעים את היווצרותם באמצעות ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה. ליקויי בניה הינן תופעות ידועות ומוכרות לצערנו בארץ ולכן, קיימת מודעות גבוהה הרבה יותר מאשר בעבר. גם אנשים שבונים בתים פרטיים, יודעים כי אם ישכרו את שירותיו של מפקח הבניה יהיה להם בית בטיחותי שעמיד בתקני הבניה ונבנה בדיוק על פי התכניות של הארכיטקט, תוך פיקוח מתמיד על השלבים של כל הבניה עצמה, כאשר הלקוח מקבל דוחות שוטפים בכל סיום של שלב.

 האינטרס של מפקח הבניה הוא זה שמשרת את הלקוח

 

יש לציין כי אם תשכרו את שירותיו של מפקח בניה, אם כיזמים או אם כאנשים פרטיים, תהיו בטוחים כי  גם מבחינת בחירת הקבלן המבצע וקבלני המשנה ועד לכתב הכמויות ורכישה נכונה של חומרי בניה איכותיים, כל אלה, יהיו תחת פיקוח מפקח הבניה שהוא מהנדס בניין במקצועו.  המפקח על הבניה, משרת את האינטרס של הלקוחות מה שמקנה יתרון רב בבניה, כך שהרבה לקוחות פרטיים ויזמים, בוחרים את חברת פיקוח הבניה כאשר הם יודעים שיש לה שם ומוניטין של שנים וחברה זו, פיקחה בעבר על פרויקטים בסדרי גודל גדולים, שהיו לשביעות רצון הלקוחות.

 

חברת פיקוח פרויקטים בבניה מהמובילות בתחומה

 

אחת החברות הידועות בתחום ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה, הינה חברת סאגה, אשר שמה הולך לפניה מזה 31 שנה. החברה  בבעלותו של מהנדס הבניין הבכיר שמואל גלברמן ניהלה ופיקחה על פרויקטים בקנה מידה גדול בארץ וכן בפרויקטים שונים בעולם. החברה מדווחת ללקוחותיה על כל שלב בבניה, מדווחת לגבי ניהול התקציב ומשלבת בצורה הנכונה תוך סינכרון מדויק, את קבלני המשנה המעורבים בבניית הפרויקטים השונים שהיא מנהלת. השקיפות והאמינות, הינה מילת המפתח בחברת סאגה ניהול ופיקוח פרויקטים.