קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

בנייה, הינה אחד התחומים המשמעותיים ביותר היום, מה שמסייע בהצלחת כל פרויקט בניה. הפוטנציאל של חריגות מתקציב ואי סדר לא יהיה קיים, היות ובאמצעות ניהול ופיקוח פרויקטים, הכול נמצא תחת שליטתו של מפקח הבניה שהוא מהנדס  בניין במקצועו והוא חולש על כמה וכמה תחומים. למפקח הבניה יש את היכול להבחין בכל ליקוי או חריגה כלשהי ולגרום לקבלן המבצע לתקן אותה בזמן.

חברות ניהול ופיקוח בנייה, מסייעות ליזמים השונים, להגיש את האישורים הדרושים והחברה  עובדת מול האדריכל ששרטט ותכנן את הבניה. גם מבחינת סדר העבודה, מנהל הפרויקט מלבד לפקח על סדר הבניה הוא אף דואג לכך שהעובדים יגיעו בזמן לאתר וכן הוא מפקח על תקציב הפרויקט ועומד בלוח הזמנים שנקבע מראש כבר בתחילתו של הפרויקט.

סיוע במציאת כוח אדם וקבלן מבצע איכותי

זה היתרון הגדול שיש למנהלי פרויקטים המפקחים על הבניה, כאשר הם בוחרים את הקבלן המבצע ואת קבלני המשנה שיהיו שותפים לבניית הפרויקט באמצעות המקצועיות שלהם בכל מיני תחומים הקשורים לבניה. גם השילוב הנכון יתבצע כתקנו, כאשר מפקח הבניה ידע כיצד לשלב אותם בפרויקט על פי השלבים המתוכננים מראש.

מהנדס הבניין שהוא המפקח על הפרויקט, יעבוד על פי תקני הבנייה המקובלים כחוק ואף ידאג לבטיחותם של העובדים בזמן העבודה באתר הבנייה. יזמים אינם עושים צעד בפרויקט, לפני שהם בחרו את חברת ניהול הפרויקטים שתדווח להם על ככל שלב והתקדמות בבניה באמצעות דוחות שוטפים.

 הבחירה הטובה ביותר לניהול ופיקוח פרויקטים- סאגה

כאשר אנו מבצעים בחירה מכרעת, כגון חברה אשר תפקח לנו על נושא הבנייה של הבית או המבנה שאנו מעוניינים להקים, יש לבחור בחברה שהיא קיימת כבר שנים רבות בשוק, כמו סאגה ניהול ופיקוח פרויקטים. לחברה ניסיון של 31 שנה בפרויקטים גדולים בארץ ובעולם ומנהלה הינו מר שמואל גלבר שהוא מהנדס בניין בכיר שהחל את הקריירה שלו כבר בשנת 1986. גם הצוות של סאגה פיקוח וניהול פרויקטים הינו צוות שנבחר בקפידה כאשר מהנדסי הבניין שעובדים בחברה הם מהשורה הראשונה. תוכלו לקבוע פגישה ולהתרשם מתיק העבודות שביצעה החברה במשך שנים רבות.