קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

ההחלטות שבהן תעמדו עם תחילת הבנייה הן מורכבות. אם אתם בונים בית בצפון, עליכם לבחור מתכננים, אנשי מקצוע ולוודא כי יהיה פיקוח בנייה בצפון. יש להתנהל מול גורמים ולתאם ביניהם את ביצוע העבודות. תוצאות של ניהול כושל, אשר נובע מחוסר מקצועית והיעדר ידע בתחום הבניה עשויות לגרום לאי עמידה בלוחות הזמנים, הוצאות כספיות מיותרות וכן, ליקויים בזמן הבנייה שעלויות התיקון שלהן, יסתכמו בסכומים גבוהים נוספים. תוכלו לחסוך מעצמכם עוגמת נפש. יש לדעת, כי מפקח הבנייה שילווה אתכם לאורך כל הדרך, משלב אישור התכניות, התיאום בין אנשי המקצוע השונים ותיאום מול הקבלן.

כאמור פרויקט הבניה, כולל מגוון רחב של בעלי מקצוע וגורמים מעורבים כמו: הקבלן המבצע, והפועלים השונים, קבלני המשנה ועוד. העסקה של פיקוח בנייה בצפון, חשובה לכל בעל נכס כך שהוא שומר על זכויותיהם ועל הביטחון המלא בזמן הבנייה.

 

תרגום התכניות לעלויות הבנייה ע"י מפקח הבנייה

על מנת שניתן יהיה לתמחר את התכניות ולתרגם אותן לעלויות הבנייה, יש לפרש אותן ולהמירן בכתב כמויות שיהיה מפורט. את כתב הכמויות של השלד. את התכניות הללו יערוך הקונסטרוקטור. מפקח יערוך את כתב הכמויות לכל הפרויקט לאחר שיהיה מוכן, ניתן יהיה לערוך את האומדן התקציבי שיהיה מדויק ולערוך מכרזי קבלנים.  מפקח הבנייה בעצם, הוא היד המכוונת באמצעות המידע והניסיון שלו, תוך היכרות מעמיקה של השוק ושל אנשי המקצוע השונים, היזם או הדיירים, כך שתתקבלנה החלטות מתאימות לרמה הנדרשת במיזם, לתקציב המיזם וללוחות הזמנים שהוקצו למיזם.

יש לציין כי איכות העבודה הינה השיקול המרכזי בבחירה של פיקוח בנייה בצפון. מפקח הבנייה , הוא זה שיוכל לחסוך לכם בעלויות ויפנה אתכם לספקים טובים וזולים יותר וזאת, מבלי לפגוע באיכות העבודה או טיבם של חומרי הגלם שהם חשובים לבנייה יציבה וחזקה לשנים.

פיקוח בנייה בצפון בבנייני מגורים

במהלך הבנייה, מלווה המפקח על הבנייה את הפרויקט ומגיע לבדוק, כאשר העבודות השונות כבר בוצעו לפי התכנון של היועצים השונים ועל פי הוראותיו. המפקח, יעביר דו"ח שבועי לבעלי הדירות על המצב באתר ויתייחס לנושאים מקצועיים ולבעיות אשר צריך לפתור אותן באתר הבנייה. במידה וקיימת התנהלות רשלנית מצד הקבל או החברה  הקבלנית, המפקח יבקש ויתריע על הפסקת העבודה באמצעות עוה"ד של בעלי הדירות במידה ויהיה צורך בכך.

האחריות הרבה והביטחון של הדיירים, מונחים בידיו של מפקח הבניה, מה שגורם לדיירים לחוש ביטחון מלא, במיוחד כאשר נשלחים אליהם דוחות מסודרים של אישור של העבודות שהתבצעו על פי פיקוחה של חברת פיקוח בנייה בצפון, או בכל עיר אחרת בארץ.