קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

תחום הבנייה תפס תאוצה במיוחד בשנים האחרונות בישראל, כאשר קיים מחסור רב בדיור וכן במבני תעשייה כגון מפעלים, או מקומות לבניינים משרדיים וכדומה. ניתן לראות, כי פרויקטים רבים נבנים בארץ והדרישה עבור מהנדסי בניין שהם מפקחי בנייה רק גדל. בכל תחום בבנייה, ישנו מהנדס בניין אשר מתמצא בתחומים השונים של הבנייה אם בנייה פרטית, תעשייתית, מבני מגורים, מבני משרדים ועוד.  יזמים רבים פונים אל חברות פיקוח, כך שיוכלו להיות תמיד עם האצבע על הדופק, כשאר הם מעורים בכל שלב של הבנייה באמצעות קשר רציף עם מהנדס הבניין שהוא בעצם מנהל הפרויקט.

 

רבים רוכשים דירות כבר בזמן פרויקטים בבניה 

זוגות צעירים המעוניינים בדירה חדשה בניין דירות מטופח וחדש, יחלו לחפש את דירת החלומות שלהם כבר עם תחילת פרויקטים בבניה הם יבררו מי היזם, מי הקבלן ואם קיימת אחריות של 7 שנות קבלן וכן, מי החברה שמפקחת על הפרויקטים בבניה.  מה שנקרא היום "לרכוש דירה על הנייר". לפני חתימת החוזה מול היזם והקבלן, זוגות רבים ומשפחות שמעוניינות לשדרג את איכות חייהם ולהיכנס לדירה חדשה משלהם, יבררו מה הביטחונות של היזם או הקבלן ורק אז הם יחתמו וישלמו דמי קדימה על הדירה, על פי המקובל בעסקאות מסוג זה.

 

סאגה- המומחים בניהול פרויקטים בבניה מזה 31 שנה

כמו בכל מקצוע ובמיוחד כאשר מדובר על ניהול פרויקטים בבניה שהוא תחום מאוד אחראי, יש למצוא חברות וותיקות המתמחות בניהול פרויקטים בסדר גודל גדול או קטן, מבניית בנייני מגורים רבי קומות, מבנים מסחריים, בתים פרטיים ועוד. חברת סאגה ניהול פיקוח פרויקטים בבניה, כבר קיימת 31 שנה כאשר מנהל החברה , מר שמואל גלברמן,  החל את עבודתו כמהנדס בניין כבר בשנת 1986. חברת סאגה כבר הקימה פרויקטים רבים בארץ ובעולם בתחום הבניה, ניתן לראות תיק עבודות והמלצות של יזמים, אנשים פרטיים ומוסדות שונים שהיו שבעי רצון מעמידה בלוח הזמנים, תכנון תקציב נכון, אחריות בבחירת חומרי הבניה, אנשי מקצוע כגון קבלן מבצע וקבלני משנה מהשורה הראשונה ועוד.