קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

 

אחת הבעיות המרכזיות בענף הבניה בארץ היא בעיית ליקויי הבניה. זוהי בעצם בעיה חמורה ומופשטת והסטטיסטיקה של ליקויי הבנייה  בישראל כבר מדברת בעד עצמה. ישנן דרגות חומרה בדבר ליקויי הבניה ולא כל ליקוי בניה, משמעו פגיעה קונסטרוקטיבית במבנה או בנפילה של מרפסות כפי שכבר קרה בעבר ע"י חברת בנייה ידועה בארץ. ליקויי הבנייה, עשויים להיגרם בשל כוח אדם לא מיומן, שיטות עבודה לא קבילות שימוש בחומרי בניה לא איכותיים ועוד. אם אתם ונים בדרום, בית פרטי או אתם יזמים בפרויקטים שונים של בנייני מגורים או בנייני משרדים או כל מבנה אחר, יש להיעזר עם מפקח בניה בדרום, אשר יפקח ביד רמה על הפרויקט מתחילתו ועד סופו.

 

איתור ליקויי הבניה בזמן ומציאת פתרונות הולמים ומקצועיים

זוהי אחת הסיבות שאם אתם בונים בדרום, יש לדאוג כי מפקח בניה בדרום יהיה נוכח באתר, ידאג לכך שאם קיימים ליקויי בניה, הוא ידאג לתקן אותם עוד בשלב המוקדם בבניה שזה השלב שעדיין קל יהיה לתקן ליקויים שהם אפילו זניחים, כך שהבנייה תהיה מושלמת. התפקיד החיוני ביותר של מפקח בניה בדרום הינו תפקיד חיוני. מדובר על מהנדס בניין שכבר היה נוכח ופיקח על פרויקטים רבים, כאשר הוא מקפיד על  שיטות עבודה תקניות על פי תקני הבניה וכן  דואג לתקציב, ללוח הזמנים בבניה ועל סנכרון מושלם בין קבלני המשנה המעורבים בפרויקט.

 

פיקוח מקרוב באתר בניה בדרום ושיטות העבודה של מפקח הבניה

כשאר קיים פיקוח מקרוב באתר הבניה, הבנייה תהיה מושלמת, כאשר בכל שלב מפקח הבניה שהוא מהנדס בניין בכיר, שולח דוחות ללקוח שהזמין אצלו את עבודת הפיקוח. קיימות כמה דרכים של פיקוח בנייה בדרום או בכל אזור האחר בארץ. האחת היא לשכור את שירותיו של מפקח הבניה לצורך פיקוח מקצועי בלבד, כאשר מפקח הבנייה מפקח יום יום מקרוב על עבודות הבניה ועל העובדים על מנת למנוע ליקויי בניה והדרך השנייה , הינה לשכור שירותי פיקוח בניה בתור מפקח ומנהל הפרויקט. במקרה הזה, לא בלבד שמדובר על מפקח מקצועי על הבניה, כי אם ניהול הפרויקט בכללותו. כאשר הלקוחות מזמינים את האפשרות השנייה, הם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הפרויקט שלהם, נמצא בידיים טובות ומהימנות  של איש מקצוע וותיק בתחום הנדסת הבניין.