קבל יעוץ לפרויקט הבא שלך

050-408-2645

 

רוב מפקחי הבניין הם מהנדסים שלמדו בפקולטות. יש לבדוק לא רק את התעודות של מפקח בניה בשרון או בכל אזור אחר בארץ, כי אם את הניסיון שלו בניהול פרויקטים. ביצוע וארגון נכון של פרויקט בנייה, הוא אינו עניין של מה בכך, כי אם מדובר על פרויקט מורכב שהרבה אנשי מקצוע מעורבים בו מדובר על אינטליגנציה רגשית של מהנדס הבניין, ערנותו לגבי כל הפרויקט ומציאת פתרונות הולמים לכל בעיה שתצוץ בעת הבניה.

 

יש למצוא מפקח בניה שעובד כבר שנים עם בעלי מקצוע טובים ומקצועיים, כגון קבלן מבצע, ארכיטקט וקבלני משנה בכל מיני תחומים בבניה, אם בתחום החשמל ותשתיות הביוב והמים, רצפים, אנשי אלומיניום אנשי איטום, טייחים, צבעים ועוד.

 

בקשו רשימת מליצים לגבי מפקח הבניה שלכם

 

כולם היום מבקשים רשימת ממליצים כאשר מדובר על בעלי מקצוע כה חשובים כמו מפקח בניה בשרון. יש למצוא מפקח בניה אשר עובד שנים באזור השרון שכבר ביצע פרויקטים רבים, מלבד תיק העבודות של אותו מהנדס בניין, כדאי ומומלץ בנוסף, לבקש המלצות עליו מיזמים או אנשים פרטיים שבנו את ביתם באמצעותו.

 

יש לציין כי מפקחי בניה רבים, עובדים על כמה פרויקטים ולכן כדאי לוודא שיש באפשרותו של מפקח הבניה, להגיע לכל הפרויקטים שעליהם הוא מפקח.

 

המרחק הגיאוגרפי משחק תפקיד בבחירת מפקח בניה בשרון

 

יש לציין, כי המרחק הגיאוגרפי של מפקח בניה בשרון, עשוי לשחק תפקיד חשוב בבחירתו. בעלי המקצוע לא יטרחו לנסוע מרחק רב, אלא אם כן יש להם רווח די גבוה, אשר עשוי לגרום חור בכיס ליזמים, כך שחשוב כי מנהל הפרויקט שהוא זה שיפקח עליו, עובד עם אנשי מקצוע מאזור השרון, כך שלא תהיה בעיה שיחסרו אנשי מקצוע או שתהיה להם בעיה בהגעה בכל שלב משלבי הפרויקט.

 

אם אתם בונים בניין משרדים או מבנה תעשייתי, יש לחפש מפקח על בניה שכבר ביצע ומתמחה בסוג זה של פרויקטים, או אם מדובר בבניה של בית פרטי או בניין מגורים, חפשו המלצות על מפקח בניה שכבר ביצע פרויקטים מוצלחים ואפילו גשו לראות את הבתים שהוא פיקח על בנייתם.