תהליך בנייה הינו תהליך ארוך וסבוך הכולל בתוכו תכנון, בניה והקמה של מבנה חדש או מחודש דבר הדורש התערבות של בעלי מקצוע רבים מתחומים שונים. לרוב היזם יעבוד מול קבלן מורשה שיעמיד את בעלי המקצוע שלו ואלו יוציאו את הפרויקט לפעול. מרבית היזמים בוחרים לתת לקבלן את האופציה לקבל את מרבית ההחלטות ובחירת בעלי מקצועה, המונח לכך הוא "קבלן על" יש בידיו את כל המפתחות לניהול העבודה באופן עצמאי וגם שאר בעלי המקצוע אחראי לתת דין וחשבון לו. במצב אידיאלי הכל הולך קשורה, התקציב מספיק לכל הפרויקט ואנחנו מקבלים מוצר סופי מושלם אך לא תמיד כך הדבר.

לצערנו לא תמיד הכל מתנהל כשורה, לעיתים אם אין איש מטעמכם שמפקח על הבניה צצות לאורך הדרך בעיות של תקציב, התוצאה הסופית אינה לטעמך וקמים ויכוחים חוזרים ונשנים עם הקבלן שמונה לא מזמן לקבלן על הנותן את כל ההחלטות. כדי למנוע בעיות שכאלו רצוי למנות איש מטעמכם שיפקח על תהליך הבנייה, על הוצאות התקציב ועל התוצאה הסופית של כל אחד מהפרויקטים הקטנים שיוצרים את המיזם.  אל תתבלבלו לא מדובר במנהל עבודה שחובה עליכם לשים, הרי גם הוא לרוב מגיע מהקבלן ודואג לאינטרסים שלו. מפקח בניה מגיע מטעמכם בלבד והוא האיש שידאג לאינטרסים שלכם באתר הבניה.

דואגים לשקט שלך

 

אתם משקיעים ממיטב כספכם בפרויקט שהוא חלום- בבית שתגורו בו או בבית עסק שתמיד רציתם להקים. אתם משקיעים גם המון זמן ומחשבה בתהליך הכל כדי שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת. בתהליך הזה אתם מפקידים את כל אמונכם באנשי מקצוע מכיוון שהם יודעי דבר ואתם בטוחים שיעשו מאמץ לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר וגם אם לא איך תדעו אתם הרי אין אתם יודעים מה לבדוק ומה לבחון בתהליך העבודה. פיקוח בנייה זהו תחום שבא לדאוג לאינטרסים שלכם במהלך הפרויקט, לרוב אם לא מדובר ביזמים מקצועיים הוא יהיה גם בעל המקצוע היחיד שלא כפוף לקבלן שבחרתם.

פיקוח בניה הינו תחום חסר פיקוח מטעם ממשלתי, לכן לפני שאתם בוחרים מפקח בדקו את השכלתו והכשרתו. לרוב מפקחי בניה יהיו עם השכלה בתחום הנדסת בניין ואדריכלות ובעלי הכשרה וניסיון רב שנים בתחום הבנייה ובפרויקטים של פרטיים ומוסדות. כמובן שמלבד השכלה והכשרה חשוב גם לבדוק המלצות, לרוב אנשים מרוצים הם תעודת האחריות הטובה ביותר.

תוכלו למצוא פיקוח בנייה בלב שקט אצלנו בסאגה ניהול פרויקטים בהנהלת שמואל גלברמן. גלברמן בעל תואר בהנדסה אזרחית ובעל תעודות והסמכות שממקמות אותו בראש בעלי המקצוע בתחום. מלבד זאת תוכלו להיוועד לרשימה ארוכה של פרויקטים שעליהם פיקח עבור לקוחות פרטיים ולמוסדות בארץ ובחו"ל. על מקצועיות וניסיון אין להתפשר בתחום הבניה, פיקוח בניה בסאגה ניהול פרויקטים יביא לכם שקט ותוצאה מיטבית.